A Fülöp-szigetek ahelyett, hogy egy átlagos turisztikai videót készítettek volna egzotikus helyszínekről és látnivalókról, valami egészen mást talált ki.
A turizmust népszerűsítéséért felelős szervezet egy új ötlettel ált elő. Felkérte a turizmusban dolgozó embereket, hogy vegyenek részt egy, a szigetekről szóló reklámfilm megalkotásában, ami bemutatja az ország főbb látnivalóit.
A Turisztikai Minisztérium által június 4-én elindított új reklám célja, hogy bemutassa, a szigeteken lakó emberek mennyire fontosak a turizmus szempontjából. A kampány, találóan a „The People Make the Destination” címet viseli.
„Évek óta reflektorfénybe helyezzük az ország lenyűgöző tengerpartjait és tájait, csodálatos örökségeit és természeti látványosságait” – olvasható a videó leírásában a Fülöp-szigeteki Turizmus YouTube-csatornáján.
„Most, hogy a turizmus újra élénkülni kezd, fontosnak tartjuk bemutatni azokat az embereket, akik emlékezetesebbé és szórakoztatóbbá teszik az úti célokat – a turizmusban dolgozókat”.
A videóban több száz táncos tökéletes koreográfiában mozogva optikai illúziókat alkotott a Fülöp-szigetek legnépszerűbb látványosságairól, mint például a hullámzó rizsföldek, egy sas, egy zuhatagos vízesés, amelyet buja lombok szegélyeznek, egy gyorsan folyó folyót, és egy hullámokon szörföző szörföst.
Ezekhez a csodálatosan megalkotott jelenetekhez a Fülöp-szigetek 23 helyszínén rögzített hangok párosulnak, a Samarban összecsapó hullámoktól a Cordillerák hegyi túráin át a dél-cotobatói T’boli hangszerekig és Dakila Garcia, La Union legjobb ütőhangszeresének dobolásáig.