Az ország látványosságait, emberek töltik meg élményekkel

Fülöp-szigetek
Emberekkel, testfestéssel, jelmezekkel és különleges testhelyzetek segítségével formázzák meg a táncosok a Fülöp-szigetek leghíresebb látványosságait.

A Fülöp-szigetek ahelyett, hogy egy átlagos turisztikai videót készítettek volna egzotikus helyszínekről és látnivalókról, valami egészen mást talált ki. 

A turizmust népszerűsítéséért felelős szervezet egy új ötlettel ált elő. Felkérte a turizmusban dolgozó embereket, hogy vegyenek részt egy, a szigetekről szóló reklámfilm megalkotásában, ami bemutatja az ország főbb látnivalóit.

A Turisztikai Minisztérium által június 4-én elindított új reklám célja, hogy bemutassa, a szigeteken lakó emberek mennyire fontosak a turizmus szempontjából. A kampány, találóan a “The People Make the Destination” címet viseli.

“Évek óta reflektorfénybe helyezzük az ország lenyűgöző tengerpartjait és tájait, csodálatos örökségeit és természeti látványosságait” – olvasható a videó leírásában a Fülöp-szigeteki Turizmus YouTube-csatornáján. 

“Most, hogy a turizmus újra élénkülni kezd, fontosnak tartjuk bemutatni azokat az embereket, akik emlékezetesebbé és szórakoztatóbbá teszik az úti célokat – a turizmusban dolgozókat”.

A videóban több száz táncos tökéletes koreográfiában mozogva optikai illúziókat alkotott a Fülöp-szigetek legnépszerűbb látványosságairól, mint például a hullámzó rizsföldek, egy sas, egy zuhatagos vízesés, amelyet buja lombok szegélyeznek, egy gyorsan folyó folyót, és egy hullámokon szörföző szörföst.

Ezekhez a csodálatosan megalkotott jelenetekhez a Fülöp-szigetek 23 helyszínén rögzített hangok párosulnak, a Samarban összecsapó hullámoktól a Cordillerák hegyi túráin át a dél-cotobatói T’boli hangszerekig és Dakila Garcia, La Union legjobb ütőhangszeresének dobolásáig.

Met Supertramp

© 2022 vilaggamentunk.hu

Tárhelyszolgáltató: Tárhelypark

SV Montessori iskola

SV Montessori iskola

Itt már javában dübörög az iskola, otthon még tart a nyári szünet utolsó pár hete.